Kotum ol sarıl bana!

“Levi’s kotum olmana izin vereceğim, böylece bana tüm gün sarılabilirsin.”

Haberin Devamı

Yeni country albümü “Cowboy Carter” ile listeleri altüst eden Beyoncé, bir şarkısında ünlü kot markası Levi’s’ın ismini bu şekilde kullandı.

İddialı bir cümle, öyle değil mi?

Bir marka için, Levi’s bile olsa, başına talih konması gibi bir şey.

Tepkisiz ve teşekkürsüz kalınmaz.

Öyle de oldu. Albümün yayınlanmasının ardından Levi’s, şarkının başlığına uyması için fazladan bir “i” ekleyerek Instagram’daki adını “Levii’s” diye değiştirdi.

Marka ayrıca profil resmindeki logoyu değiştirdi ve biyografisini Beyoncé’nin sadık hayran kitlesi Beyhive’a ince bir selam niteliğinde yabanarısı emojisi kullandı.

Beyonce, bir markanın adını şarkı sözlerinde ilk kez anmıyor.

Şarkıcı, “Renaissance” albümündeki “Summer Renaissance”da Hermès’in Birkin modeli çantalarını da kullanmış, ayrıca Versace, Prada, Balenciaga ve Givenchy gibi favori markalarından bazılarını da anmıştı.

Haberin Devamı

Ayrıca Beyonce’nin 2016’da çıkan şarkısı “Formation”da Red Lobster’dan bahsetmesinin ardından zincir deniz ürünleri restoranı Twitter’da trend olmuş ve satışlarında yüzde 33’lük bir artış görülmüştü.

En son Levi’s örneğinde ise albüm çıktığından bu yana markanın satışlarında şimdiden yüzde 20 artış görüldü.

Google’da Levi’s aramaları ise yüzde 263 arttı. Bunlar tesadüf değil, önceden planlı, danışıklı dövüşler tabii.

Müzik ve moda dünyasının bu tür iş birlikleri hoş gerçekten de.

Tam win-win örnekleri diyebiliriz.

Kilo tehlikelidir

Kilolu olmaya özendiren dört Amerikalı influencer, daha 45 yaşlarını göremeden hayata veda etti.

Ve şimdi obezitenin en büyük sorunlardan biri olduğu Amerika’da “İstediğimi yerim, yediğim kadar mutluyum” mottosuna tutunan tüm influencer’lar toplum sağlığını olumsuz etkiledikleri için mercek altına alındı.

Çok yakında yeme içme güzellemesi yapan sosyal medya hesaplarına kısıtlamalar geleceği konuşuluyor.

Bu sayfalar aşırı kilonun kalp ve damar sağlığı, yüksek tansiyon, diyabet ve depresyon açısından tehlike yarattığını söylemek zorunda bırakılabilir. Aynı sigara paketlerinin üzerinde yazan “Sigara sağlığa zararlıdır” ibaresi gibi.

Haberin Devamı

Vahşi hayvan ürünlerine yasak

Bir ilk gerçekleşti ve Kopenhag Moda Haftası’nda timsah, yılan derisi ve devekuşu tüyü kullanan markaların podyuma çıkması yasaklandı.

Vahşi hayvan ürünlerine gelen bu yasak, moda dünyasının vahşi hayvanların korunmasına yönelik attığı ilk ciddi adım.

Biz de buradan tebriklerimizi gönderelim.

Ve devamı diğer moda haftalarına diyelim.

 

Yazarın Tüm Yazıları